Basiscursus Ondernemen

Doel van de cursus

  • De starter maakt een compleet uitgewerkt en samenhangend business model of een businessplan.
  • De starter kan de onderdelen van zijn business model (BMC) beschrijven en onderbouwen.
  • De starter vergroot zijn praktische kennis op het gebied van onderzoek, (internet) marketing, bedrijfsvoering en financieel management.

 

Inhoud van de cursus

18 februari Introductiebijeenkomst (19.00 – 21.30)

25 februari Klankbordsessie Marktonderzoek (19.00 – 21.30)

11 maart Klankbordsessie Marketing (19.00 – 21.30)

25 maart Klankbordsessie Bedrijfsvoering (19.00 – 21.30)

8 april Klankbordsessie Verdienmodel en kostenstructuur (19.00 – 21.30)

23 april Finale “dragons den” (19.00 – 21.30)

20 maart Master Your Business Day (9:30 – 17:00)

 

Overige cursusinformatie

Werkwijze: Tijdens de klankbordsessies wordt het complete Business model besproken aan de hand van de theorie van het Businessmodel Canvas (BMC). Uitgangspunt vormt het ondernemingsconcept van de starter. De ondernemerscoach fungeert als gastheer, klankbord en gespreksleider. Cursisten komen halen en brengen. Naast de klankbordsessies zijn er drie interactieve en praktische workshops verzorgd door experts.

Meld je hier aan!

Dit bericht is geplaatst in . Bewaar delink.