Workshop – Meer resultaat halen uit jouw klantgesprek

Herken je dat ook …?

  • dat sommige verkoopgesprekken niet het gewenste resultaat opleveren terwijl je hetzelfde deed dan de vorige keer toen het wel goed ging
  • dat de communicatie met sommige mensen moeiteloos en prettig verloopt, maar met sommigen je altijd botst
  • dat jouw boodschap soms niet goed aankomt bij de ander terwijl jij er van overtuigd bent dat je super duidelijk bent

Dat komt simpelweg omdat jullie een compleet andere communicatie stijl hebben. En jij dus niet de taal spreekt van de ander.

Na deze training kan je moeiteloos gesprekspartners inschatten qua communicatiestijl en daardoor jouw boodschap optimaliseren zodat je het maximale haalt uit jouw (verkoop)gesprek. We maken hierbij gebruik van het DISC model. Dit model geeft inzicht in jouw eigen persoonlijkheidsstijl en die van anderen, waardoor voorkeursgedrag en communicatiestijlen zichtbaar worden. Onze DISC stijl maakt veel duidelijk over:

  • Hoe we gemotiveerd worden
  • Welke omgeving onze voorkeur heeft
  • Hoe we communiceren met anderen
  • Hoe we graag behandeld wensen te worden

Meer informatie en tickets vind je hier!

Dit bericht is geplaatst in . Bewaar delink.