Jouw identiteit
Wat is jouw identiteit, wat maakt jou uniek en hoe kan jij je onderscheiden in de markt?
Tip: Kijk naar hoe je werkt en waarom je het op die manier doet. Het antwoord op deze vraag gaat een verschil maken naar hoe jij naar je bedrijf kijkt en wat jij voor jouw klanten kan betekenen.
Jouw ideale klant
Wie is hij of zij? Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de aandacht krijg van mijn ideale klant en hoe kunnen we een relatie opbouwen?
Tip: Kijk naar wie jij bent en wie je ideale klant is. Dan trek je klanten aan waar je energie van krijgt. Jij biedt klanten hun droomoplossing aan.
Branding van jouw bedrijf
Hoe presenteer jij je bedrijf op een aantrekkelijke manier? Wat past bij jou en jouw ideale klant?
Tip: Maak een moodboard. Aan de hand van een moodboard kun je werken aan de uitstraling van jouw bedrijf.
Jouw verhaal + content handreikingen
Hoe ziet jouw basis er nu uit en hoe ga je die nu gebruiken voor al je marketing‐ en communicatieactiviteiten? Je leert hoe deze basis een bron is voor het aantrekken van jouw ideale klant en hoe je ervoor zorgt dat je een relatie kan opbouwen met jouw ideale klant.
Meer informatie? Kom naar de Personal Branding dag op 11 oktober
Door Kim Dinnissen, Marketing & Communicatie expert bij ROOTS Communicatie
11 oktober 2018 – 9:30 uur – 17:00 uur
Schrijf je hier in