Ondernemer in de spotlights: Jasmyn Menara van The Social Harbour

Jasmyn (24) is een jonge en ambitieuze onderneemster die het na Yonego en Creator Network tijd vond om voor zichzelf te beginnen: “Ik zie om me heen hoe merken zich – tevergeefs- proberen staande te houden in de wirwar van marketing uitingen waarmee we dagelijks overladen worden. Vooral de jongere generaties zijn lastig te bereiken. Dat kan beter, dacht ik!”

Jasmyn van The Social Harbour bedenkt, coördineert en analyseert (video)campagnes voor TikTok en Instagram. Het gaat dan vooral om vertical video (9:16) en influencer marketing, omdat Jasmyn gelooft dat je je doelgroep het beste kunt bereiken via de personen die er zelf middenin staan; Influencers.

De afgelopen jaren lag de nadruk in het medialandschap op de visuele kwaliteiten van videocontent. Met de explosieve toename in videoconsumptie via o.a. TikTok en Instagram, groeit echter ook de vraag naar onderscheidende verhalen. Daar ziet Jasmyn vooral de kansen: “ik wil verwonderen, ontroeren, motiveren en inspireren. Kleine en grote verhalen vertellen, op zichzelf staand of serieel en volledig altijd geïntegreerd in de totale marketingstrategie.”

Influencer marketing is hierbij van enorm groot belang. Er is gebleken dat het vertrouwen in een product groter is wanneer het wordt aangeraden door iemand die je ‘kent’. De intentie om het product te kopen groeit daardoor aanzienlijk. Je moet alleen wel goed weten op welke manier, want vooral de jongere generatie besluit binnen enkele seconden al of content relevant voor hen is of niet. Als dan meteen duidelijk is dat de creator iets probeert te verkopen, haakt deze groep natuurlijk meteen af.

Op 9 maart a.s. vertelt Jasmyn nog veel meer over dit interessante onderwerp tijdens het webinar Influencer Marketing. Je kunt je hier aanmelden voor dit webinar!

Wil je ondertussen meer weten, of ben je nieuwsgierig geworden naar de producten en diensten van Jasmyn? Neem contact op via info@thesocialharbour.com, stuur een appje of bel naar +31618066635!