Met gedegen marktonderzoek breng je de kansen van je idee, product of dienst op de juiste manier in kaart. Er wordt een analyse van jouw doelgroep gemaakt zodat je weet wie je klanten zijn, wat ze nou precies willen en of ze ook de door jou gewenste prijs zouden willen betalen. Meer weten over marktonderzoek? Je leert het tijdens de workshop van Hans Sulkers!
Wie zijn je concurrenten en hoe kun je je van hen onderscheiden? Je zult namelijk écht moeten opvallen om de aandacht van potentiële klanten te trekken! Marktonderzoek is een onmisbare basis voor je verdere (marketing) activiteiten, het is in deze fase de beste investering die je kunt doen, en is ook nog eens aftrekbaar voor de belasting!
De passie van Hans Sulkers is marktonderzoek. Hans is een creatieve marktonderzoeker met ruime ervaring in de foodbranche (DKW en vers). Het liefst noemt hij zichzelf een consumer activator! Zijn kracht is om samen met collega’s die oplossing te vinden waarmee echt een concurrentie voordeel kan worden behaald en de klant/consument optimaal wordt bediend. Hans laat je tijdens deze workshop graag zien dat marktonderzoek echt niet zo moeilijk en vervelend is als je wellicht denkt. Misschien heb je ook wel een concrete vraag, maar zoek je nog naar het juiste antwoord? Kom langs, Hans denkt graag mee hoe je dit kunt oplossen!
Meld je hier aan voor de workshop op dinsdag 9 juni.