Wil jij meer met LinkedIn doen? Zorg er dan voor dat je deze “Succesvol LinkedIn” dag écht niet mist! Deze dag wordt gegeven op 6 juni door LinkedIn expert Elton Backx. Lees hier alles over de invulling van de dag.
Wat is Social Selling via Linkedin?
Het is het gebruik van sociale media netwerken en online hulpmiddelen om je rol als ondernemer makkelijker en efficiënter te maken als het aankomt op lead generatie, sluiten van deals, klantenbeheer en klantvertrouwen op te bouwen. Het consultatieve aspect wordt steeds belangrijker. Echte social sellers gebruiken het web en de sociale media om huidige en toekomstige klanten te beheren en te identificeren door te luisteren, te connecten, te engageren en relevante informatie te delen. Leidraad van social selling is dan ook simpel: Het gaat er niet om wie de Bredase ondernemer kent maar wie kent de dienstverlening van de Bredase ondernemer!
Waarom Linkedin in te zetten als marketing- en salesproduct?
• Bijna tweederde van alle klanten in B2B geeft aan dat hun beslissing mede is bepaald door de kwaliteit van de content van de winnende leverancier
• 75% van alle B2B professionals gebruiken sociale media in hun besluitvormingsproces
• Vijf keer hogere respons voor verkopers die hun ‘huiswerk’ doen
• 90% Van alle beslissers reageert nooit op cold calling
• 8,7 miljoen Nederlanders hebben een Linkedin account en met een beroepsbevolking van 8,9 miljoen personen de hoogste participatiegraad ter wereld
• Met een onbetaald abonnement kan gezocht worden naar potentiële klanten
Programma Succesvol met LinkedIn 6 juni
10:00 – 12:00 uur: Linkedin, de basis, een marktconform profiel
12:00 – 12:30 uur: Pauze
12:45 – 13:00 uur: Pitch Digitale Werkplaats voor ondernemers
13:00 – 14:15 uur: Marktbewerking via Linkedin via social selling
14:15 – 14:30 uur: Pauze
14:30 – 16:00 uur: Online Content Marketing via Linkedin.
Lees hier meer over de inhoudelijke invulling van het programma en meld je gratis aan!