Avans: Initiator van WASLAB en student service desk

Onlangs kwam onze partner Avans met een nieuw initiatief: Waslab. En daar zijn we enthousiast over, want Waslab biedt een compleet nieuwe kijk op de networkborrel! Tevens geeft Avans ondernemers al enige tijd de mogelijkheid om contact op te nemen met de Student Service Desk. Bij de SSD kunnen ondernemers terecht met al hun vragen.

Waslab
Onze partner Avans kwam onlangs met een nieuwe initiatief: Waslab. Waslab is een netwerkevenement dat nét even anders is dan we gewend zijn. Zo zal er geen lezing zijn. Geen pitch. En zal er geen seconde van je tijd worden verspild.

Tijdens Waslab krijgen ondernemers de mogelijkheid om samen met andere ondernemers de uitdagingen, hoogtepunten én dieptepunten van het ondernemerschap te bespreken. Ondernemers krijgen de kans om vragen te stellen, die door de andere ondernemers beantwoord worden. Want als ondernemer weet je vaak meer dan je denkt! Bovendien beschik je vaak over andere kennis dan andere ondernemers, doordat een groot deel van je kennis is ontstaan door jouw eigen ervaringen. Waslab streeft ernaar om deze kennis te delen, zodat wanneer je het evenement verlaat, jouw vragen niet alleen beantwoord zijn, maar je ook voorzien bent van meer dan één antwoord op je probleem.

Waslab is een bijeenkomst waar jouw vraag en een antwoord daarop centraal staan. En waar je ondertussen je netwerk uitbreidt met contacten die écht iets voor jou kunnen betekenen. Uiteraard zijn er ook experts aanwezig, die jou van deskundig advies kunnen voorzien.

Kortom, tijdens Waslab gaat jouw probleem de wasmachine in en komt er compleet omgespoeld weer uit.

De eerstvolgende Waslab vindt plaats op 22 mei. Je meldt je kosteloos aan en aan het einde van de dag betaal je naar wat het evenement waard was voor jouw. Voor meer informatie over Waslab, bezoek je de website. Daar kun je je tevens aanmelden.

Student Service Desk
De Student Service Desk (SSD) heeft als doel studenten kennis te laten maken met het bedrijfsleven, door hen onderzoek te laten doen in opdracht van MKB ondernemers. Samen met docenten nemen zij lastige vraagstukken van ondernemers onder de loep, om vervolgens met een antwoord of aanbeveling te komen. Doordat de studenten afkomstig zijn uit verschillende academies van Avans, hebben zij toegang tot expertise vanuit alle domeinen. Tevens geldt de SSD als mogelijke invulling van de vrijestudieruimte. Op deze manier doet de student relevante leerervaring op voordat hij op stage gaat.

Als starter kan het best zijn dat je een bepaalde kwestie tot de bodem uitgezocht wilt hebben, voordat je echt de markt op gaat. De business coaches van Business Coach Breda kunnen je daarom in contact brengen met de Student Service Desk. Voor meer informatie kun je terecht op de website van Avans. Ook kun je het informatie filmpje bekijken.

Dit bericht is geplaatst in Nieuws. Bewaar delink.